دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی تهران فردا یکشنبه (۵ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۵۵۸
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
پیش‌بینی هواشناسی تهران فردا یکشنبه (۵ فروردین ۱۴۰۳)
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص اجتناب از برپایی چادرهای مسافرتی در پایتخت تاکید کرد و گفت: وزش باد خیلی شدید در راه است.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد یزدی مهر عصر شنبه از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه گسترده بارشی و وزش باد خیلی شدید در استان تهران خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت این سامانه‌ها از یکشنبه شب، پنجم فروردین با وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید، آغاز و تا پیش از ظهر سه‌شنبه هفتم فروردین ماه پایان خواهد یافت.

وی با بیان اینکه طی این پیش بینی در استان تهران بویژه در نیمه جنوبی و مناطق غربی و ارتفاعات شاهد وزش باد خیلی شدید خواهیم بود، گفت: به مردم و ساکنین این مناطق توصیه می‌شود ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست‌ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بنا‌های نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیما‌های سبک اجتناب کنند.

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام. تابلو‌های تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود ضمن مدیریت برنامه سفر در مدت زمان مذکور از برپایی چادر‌های مسافرتی اکیدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه به فعالیت سامانه گسترده بارشی در استان به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات اشاره و عنوان کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از اوایل وقت دوشنبه ششم تا روز سه شنبه هفتم فروردین ماه علاوه بر وزش باد با کاهش دما و بارندگی و متعاقبا مخاطراتی نظیر، آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، در نقاط مستعد بارش تگرگ و احتمال اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای روبرو خواهیم بود، لذا از ساکنین این مناطق و سایر شهروندان می‌خواهیم از از توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها جدا بپرهیزند.

وی همچنین بر پرهیز از سفر‌های غیر ضروری در مدت یاد شده و ضرورت مجهز بودن خودرو‌ها به تجهیزات زمستانی در مناطق سردسیر و احتیاط در عبور و مرور تاکید کرد و افزود: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات و عشایر از جابه جایی اجتناب کنند.

یزدی مهر با بیان اینکه سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها محتمل است، ادامه داد: ا ز همه مردم می‌خواهیم و مسوولان مربوطه نیز نسبت به پاکسازی دهانه پل‌ها لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در استان تاکید و اضافه کرد: با توجه به ابلاغ هشدار به همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی از همه عزیزان می‌خواهیم آماده خدمت رسانی باشند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->